dimarts, 31 de desembre del 2013

Fins aviat!

Ha arribat el final del semestre i amb això he de tancar aquest blog on hi podeu trobar un recull de totes les activitats que hem fet durant el semestre a les assignatures de GITIC i COED. 
Com deia a l'inici del curs espero que sigui un blog útil i interessant de llegir, l'he fet amb tota la il·lusió i perquè en un futur tingui un resum d'aquest mòdul treballat al primer semestre de primer. 


Gràcies a l'assignatura de GITIC tots els meus companys i jo som més competens en l'ús de les TIC i les noves tecnologies. Hem après a treballar amb elles i hem fet treballs, exposicions amb suports com el Prezi, Google drive, Google docs i el Pearltrees. Estic molt contenta i satifesta d'haver fet aquesta assignatura.


També agrair a l'Imma Gómez pel seu treball, esforç i paciència. Gràcies a ella i a la seva assignatura he après a parlar millor en públic, a recitar un poema davant de tota la classe i redactar d'una manera més coherent i correcta. Les activitats realitzades en aquesta assignatura han estat molt dinàmiques sobretot l'activitat del qui ets tu. 


Dacord amb aquestes dates us deixo una cançó molt maca i que m'agrada molt posar-la per nadal. Quan somrius


M'emporto un gran record i una bona experiència d'aquest mòdul.

Bones festes i feliç any nou 2014! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada